Inlägg: 1228386
Svarskommentarer
Sv: Lägg ner damverksamheten=viktig besparing
lalle: Damverksamhetens försvarare: har NI sett NÅGON match där damlaget spelat?
Svar: Nej men jag har å andra sidan bara sett herrar A-lag. Så det där håller inte heller.
Svar: Nej men jag har å andra sidan bara sett herrar A-lag. Så det där håller inte heller.
Sv: Lägg ner damverksamheten=viktig besparing
lalle:
Jag såg Modo-BIF från cafeterian i Kempehallens B-hall efter att ha spöat Modo i DM för några år sedan :)
Jag såg Modo-BIF från cafeterian i Kempehallens B-hall efter att ha spöat Modo i DM för några år sedan :)
Redigerad kommentar