Inlägg: 1229116
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Haha.. Roddan som speaker. Allas vår egen Elvis från Klippan..
Det skulle vara första gången en speaker uppmanar en tränare att ta timeout när man är nedtryckt i egen zon. Ord som bajsman och diverse öknamn på det kvinnliga könet skulle nog hagla tätt.
Sv: A proposito de nada
sylf: Skulle vara Rogrigues med Huge som bisittare, skulle bli en match i matchen. Nästan så man skulle lösa en biljett bara för att uppleva det :p
Rodrigues kanske är ledig!!!????