Inlägg: 1229129
Sv: A proposito de nada
Peja: Även jag håller med om att han är proffsig, påläst och allt sånt där! Men ibland skulle han kunna ha lite mer inlevelse och vara lite mer taggad. Han har en tendens att bli lite enformig i tonläge och sånt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving:
Speakern ska inte vara taggad och leka klackledare. Han är neutral och en del av sekretariatet.
Speakern ska inte vara taggad och leka klackledare. Han är neutral och en del av sekretariatet.