Inlägg: 1229150
Sv: A proposito de nada
pastorn: Jag tycker allt att speakern ska ha lite inlevelse och använda mer än ett tonläge efter ett mål exempelvis.. Jag var i E.on Arena och kollade på Timrå-Brynäs tidigare den här säsongen. Speakern där uppe är kanon, inte för mycket och inte för lite. Han har en härlig speakerröst. Kan speakern bidra till ännu bättre stämning i samband med mål osv är det bara ett plus tycker jag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving:
Jag förstår din poäng men jag tycker tvärtom att speakern ska vara torrt neutral förutom när han presenterar första femman under introt.
Jag förstår din poäng men jag tycker tvärtom att speakern ska vara torrt neutral förutom när han presenterar första femman under introt.