Inlägg: 1229414
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
wikström: Dags för rekyl, 3-2 till SAIK efter förlängning. Då blir det revanchsugna herrar på lördag, vilket är bra inför storpubliken.
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
wikström:
Hela världen skulle det inte vara men tror att segerchansen minskar en del om så skulle vara fallet. Läck är bra men Markström är allt som oftast demoniskt bra.
Hela världen skulle det inte vara men tror att segerchansen minskar en del om så skulle vara fallet. Läck är bra men Markström är allt som oftast demoniskt bra.
Själv tror ja på 1-3 i kväll efter mål av Juuso, Molin och Järnkrok!