Inlägg: 1229462
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
zpith: Ska inte du till skolan? Ligg i nu det sista innan studenten..
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
Gurra88:
Haha, tog studenten förra året, känns väldigt bra... Och nu ska jag till Hemavan och åka lite bräda.. Dröm sött om Rödin, haha!
Haha, tog studenten förra året, känns väldigt bra... Och nu ska jag till Hemavan och åka lite bräda.. Dröm sött om Rödin, haha!