Inlägg: 1233397
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: säg att vi mäktar med 4 treor på 11 omgångar= 12 poämg
Modo 9 efter måste då ta 7 treor =21 poäng för att passera, glöm det.
Dessutom så ska Frölunda och Luleå passera oss för att vi ska missa slutspel.
Modo 9 efter måste då ta 7 treor =21 poäng för att passera, glöm det.
Dessutom så ska Frölunda och Luleå passera oss för att vi ska missa slutspel.
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Vi har ju saken i egna händer... vi möter ju modo borta i sista omgången innan OS uppehållet
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Modo och Frölunda slåss först och främst med Luleå. Vi har ett ganska bra spelschema efter uppehållet och jag tror chansen att vi åter har en väldigt god period med många poäng är stor.
Sa det redan för någon omgång sedan till en bekant att Luleå kan få problem och det verkar ju bli viss sanning i det. Speciellt när man tittar på det oerhört tuffa spelschema man har fram tills OS. SAIK b, MoDo h, BIF b, Frölunda b och Linköping h är ju matcher som skulle göra mig väldigt nervös om jag höll på Luleå. Speciellt nu när MoDo kommit igång på allvar och Frölunda kanske kan börja spela på en normal nivå igen.
Sa det redan för någon omgång sedan till en bekant att Luleå kan få problem och det verkar ju bli viss sanning i det. Speciellt när man tittar på det oerhört tuffa spelschema man har fram tills OS. SAIK b, MoDo h, BIF b, Frölunda b och Linköping h är ju matcher som skulle göra mig väldigt nervös om jag höll på Luleå. Speciellt nu när MoDo kommit igång på allvar och Frölunda kanske kan börja spela på en normal nivå igen.
Redigerad kommentar
11 omgångar kvar av grundserien 9 poäng ner och ändå är jag orolig utav helvete.
Men kan verkligen Modo ta 9 poäng mer än oss på 11 matcher? Sedan har vi ju ett stort försprång när det gäller målskillnad också. Modo måste nog till och med ta 10 poäng mer än oss för att gå om så att säga. Tror inte vi tappar så många mål på 11 matcher. Modo kan ju visserligen börja vinna med 4-5 mål varje match, men det känns inte troligt.
Kan någon lugna ner mig!!!!! Modo tar väl inte oss??