Inlägg: 1233701
Sv: Stephen Dixons egna tråd...
Bissett19: Får vi behålla Dixon en säsong till, så ska vi nog se det som sju rätt på lotto. Det lär inte saknas feta kontraktserbjudanden från öst och väst.
Svarskommentarer
Sv: Stephen Dixons egna tråd...
Hong Kong:
Alltså, har inte följt dixon och kontraktsftågan...men sundlöv måste väl offra mycket krut på att behålla denna herre?? han är väl bara 24 med va??
Alltså, har inte följt dixon och kontraktsftågan...men sundlöv måste väl offra mycket krut på att behålla denna herre?? han är väl bara 24 med va??