Inlägg: 1235106
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
arnio: Paniken är ett faktum när KS håller en vaken om nätterna. Nu lär det med 99% säkerhet inte bli nån sån, alltså ingen panik! SSK ska ta in 14 poäng på 9 matcher, säger sig självt att det inte går. Tycker vi går för 5:e platsen och tar oss an DIF eller FBK i kvarten, dom fixar vi!
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf:
DIF kan vi fixa, realistiskt borde vi inte slå fbk över 7 matcher med det mentala övertag dom har på oss..
DIF kan vi fixa, realistiskt borde vi inte slå fbk över 7 matcher med det mentala övertag dom har på oss..
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: Ribban är höjd och jag tänkte mest på ingemanspaniken.
Visst tror jag själv på slutspel men Modos och Frölundas? uppvaknande skrämmer lite smått.
Visst tror jag själv på slutspel men Modos och Frölundas? uppvaknande skrämmer lite smått.