Inlägg: 1235205
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
spud: Jo, men NHL tappar sina mest värdefulla spelare till OS-turneringen. Inte bryr man sig om nå norrmän eller en skadad fd NHL proffs (som troligtvis kommer bli ännu mer skadad)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
spud: Flera av Saiks bästa spelare, bäste poängplockaren i DIF, Markström hos BIF som betyder lika mycket som Foppa,Näslund,Skröder tillsammans.
Ja, det är lika absurt att spela ES under J-VM som det är under OS, just därför skulle han inte ha öppnat käften.
Ja, det är lika absurt att spela ES under J-VM som det är under OS, just därför skulle han inte ha öppnat käften.
Men det är lika absurt att spela es omgångar under JVM som OS, tror knappast att man skulle planera in SM slutspelet samtidigt som VM går av stapeln.
Nu när till och med NHL gör uppehåll för os är det ju aningen märkligt att inte Elitserien gör det.
Hur tänker ni uttala MODO med er mycket påhittiga nya stavning?