Inlägg: 1235294
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
bradberry: Finns ingen jävlaranamma i anfallen heller, ser lojt ut när det bränner till.
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf:
Får hoppas att skärpan kommer i 2:a & 3:e i stället. Första perren brukar ju vara Brynäs sämsta.
Får hoppas att skärpan kommer i 2:a & 3:e i stället. Första perren brukar ju vara Brynäs sämsta.