Inlägg: 1235634
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
andreasknox: Färjestad gick ju ut med att brynäs var de svåraste laget i slutspelet ifjol...så de är inte ens säkert att färjestad väljer brynäs!
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: Jasså.. Vi hade inget flyt alls ifjol i slutspelet heller, så med lite flyt denna gång kryddar med fighting spirit till tusen så... =) -sovdags-
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat:"Färjestad gick ju ut med att brynäs var de svåraste laget i slutspelet ifjol...så de är inte ens säkert att färjestad väljer brynäs!"
Jo då, wait and see...
Jo då, wait and see...