www.brynas.se
Inlägg: 1235824
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Blir det över 5000 imorrn? Eller är det för långt till lön? För långt till sommaren? För mycket snö? Brynäs inte tillräckligt bra? Gå på hockey!
Nån som kollar på Brynäs - Leksand i Läkerolen just nu?
Nån som kollar på Brynäs - Leksand i Läkerolen just nu?
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Bissett19:
Antar att du har rätt i ditt antagande dssutom anser jag att du har lovat mig en seger nu :-)
Antar att du har rätt i ditt antagande dssutom anser jag att du har lovat mig en seger nu :-)
Sju tillgängliga backar imorrn,när hände det senast??
Fast o andra sidan så vaknar väl Nolander och Sunken upp i påssjuka imorrn bitti samt Hieta och OPG i mässlingen...;)
Tips:3-1