Inlägg: 1235826
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Huge: Jag var på plats i Axa Sports Center. Bara så att du vet. Jag såg allt mycket bra och jag tycker att Brynäs bjöd SSK på samtliga mål. Tycker ni något annat, varsågoda.
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Anders Berg: Om inga spelare gick bort sig, tappade markering, ramlade på arslet, missade en brytning eller i övrigt schabblade, ja då blev det aldrig några bjudningar och heller aldrig några baklängesmål...