Inlägg: 1235908
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Nån som vet om det blir fullsatt idag i Läkerol Arena när Sveriges just nu bästa hockeylag lirar?
I dagens DN (papparsversionen) uppmärksammas Djurgårdens "skadekris". Tre spelare borta. Som stockholmare slutar jag aldrig förvånas över stockholmarnas närsynthet.
I dagens DN (papparsversionen) uppmärksammas Djurgårdens "skadekris". Tre spelare borta. Som stockholmare slutar jag aldrig förvånas över stockholmarnas närsynthet.
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Jag gillade inte Almtorp särskilt mycket, han var knappt bättre än Wågström, Olsson eller J. Johansson. Han var en typisk... Brynäsutfyllnadscenter.
Vad gäller Almtorp har jag för mig att han ofta var andracenter i Brynäs innan han stack över för att testa vingarna i Nordamerika och då gjorde ett bra jobb.
Jag skulle kunna tänka mig att se honom i Brynäs igen.