Inlägg: 1236554
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
JanT: Ja det är klart att det svider att få stryk, har ni fått härdad hud på rumpan efter alla era torskar att ni inte känner nåt längre eller?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud: oj vad ont jag fick... Men du kommer väl ihåg -99
www.youtube.com/watch?v=US3wjfjHu7k
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud: Jajamän, vi Brynäsare är försedda med läderhud i ändalykten!
Trots allt har vi tagit oss ur skiten och ser nu framtiden ann med ett helt koppel lovande spelare i truppen.
Tillåt mig ha vissa tvivel på utvecklingspotentialen hos Hasse Jonsson och de andra fossilerna....
Trots allt har vi tagit oss ur skiten och ser nu framtiden ann med ett helt koppel lovande spelare i truppen.
Tillåt mig ha vissa tvivel på utvecklingspotentialen hos Hasse Jonsson och de andra fossilerna....
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Riktigt skön seger ikväll! =D Skönt att Markström är kvar annars hade vi inte vunnit han gjorde nån riktig super räddning! =) Modo borta i sista innan uppehållet då, det blir garanterat torsk om grabbarna inte är bättre än ikväll! Kom igen gubbar sikta på fjärdeplatsen nu!!