MODO Hockey - Biljettinfo
Inlägg: 1236616
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Frisco: Men kom igen nu. Modo gick ut och var ballt offensiva, visandes publik, sponsorer och omvärld att 'här i övik finns bara slutspel'. Foppa tebaks, J-VM-kedjan återförenad osv. Klart det blir slutspel då!
Aldrig fel att vara offensiv och kaxig. Men, som alltid är fallet när man sticker ut hakan: man riskerar att få en smäll. Ouppbackad kaxighet har alltid renderat i smälek.
Aldrig fel att vara offensiv och kaxig. Men, som alltid är fallet när man sticker ut hakan: man riskerar att få en smäll. Ouppbackad kaxighet har alltid renderat i smälek.
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
För att ha lite distans till senaste tidens grymma spel och gårdagens publikfest.
Hur ofta är det man i kvällspressen läser kombinationen "Bäst i Sverige" och "publiken lyfte fram Brynäs". Kan inte ens komma ihåg när det hände senast...
Hur ofta är det man i kvällspressen läser kombinationen "Bäst i Sverige" och "publiken lyfte fram Brynäs". Kan inte ens komma ihåg när det hände senast...