Inlägg: 1236720
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sitter och jämför Brynäs-spelarnas poäng-produktion den här säsongen med förra. Redan så kan man konstatera att väldigt många, bland de som inte varit långtidsskadade, kommer att ha producerat mer framåt när den här säsongen är över. Är i princip bara Dackell, och kanske Sandin och Hansen som inte slår noteringen från 2008/2009. Det är ju ganska remarkabelt egentligen, det brukar ju alltid vara någon som gör en mindre bra säsong. Just den här så var det väl Hermansson då iofs, men han fick ju gå också.
Jag hade väl kanske hoppats på mer produktion från Sandin och Kahnberg t.ex., men överlag måste man vara väldigt nöjd med det spelarna gjort framåt.
Jag hade väl kanske hoppats på mer produktion från Sandin och Kahnberg t.ex., men överlag måste man vara väldigt nöjd med det spelarna gjort framåt.