Inlägg: 1236857
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
sylf: Nej, jag tycker att en del är bra. Gällande Claesson så utsåg Hockeyallsvenskans coacher honom till seriens sämsta domare i en anonym omröstning för några år sedan, men han blev ändå uppflyttad till Elitserien. Jag tycker att det säger mycket om domarbristen i Hockeysverige.
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
sylf: Är ju inte direkt den bästa som dömer kvällens match om man säger så... Tur att det inte blev Rådbjer iaf.