Inlägg: 1237069
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Bissett19: Andersén har lirat 1:14 och Rödin har spelat betydligt mindre än kedjepolarna. Nr 7 och 8 på dagens skadelista. SJUKT!
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Bissett19: Luleå verkar ha gjort 1-1 samma sekund som dom åkte på en utvisning för för mångas spelare på isen ... hörde bara halva eftersnacket där Boork sa att han aldrig varit med om något liknande. Någon som såg vad som hände?
Känns som om vi tappat någon forward också?Sundström har ju spelat rätt mycket framåt idag.