Inlägg: 1237317
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Jajjen: Så du menar att Kokko hade spelat i ert lag om Lars Jonsson varit frisk? Och er nya finne hade också spelat om Kokko dessutom varit frisk? Ni hade haft haft backar så att ni kunde låna ut några till spendrups i sådana fall.
Men såklart han som är ert anfallsspel var ju inte med, det var ju en brist för er. När kommer han tillbaka? Han har ju varit skadad några år.
Men såklart han som är ert anfallsspel var ju inte med, det var ju en brist för er. När kommer han tillbaka? Han har ju varit skadad några år.
Nej, att sakna skadade spelare brukar göra ett lag bättre. Självklart är skadorna förklaringen. Utom i Övik. Där är Modos legendomsusade hemmaplansfördel en stor orsak. Hur fan bär ni er åt?