Inlägg: 1237837
Sv: Laget 10/11
Huge: Han behöver ju inte vara en gaphals och pådrivare i omklädningsrummet, huvudsaken är egentligen hur han visar och är på isen och i spelarbåset!
Svarskommentarer
Sv: Laget 10/11
sylf: Absolut. Det viktigaste är vad spelaren ifråga visar på isen.
Ville bara flika in att det också är viktigt hur han agerar ex i omklädningsrummet och i båset, om det nu står mellan två som agerar ungefär likadant på isen.
Ville bara flika in att det också är viktigt hur han agerar ex i omklädningsrummet och i båset, om det nu står mellan två som agerar ungefär likadant på isen.