Inlägg: 1238789
Svarskommentarer
Sv: Laget 10/11
Anders Berg: Hade Bif ens vara nära av att ge Per en marknadsmässig lön hade han stannat, sanna mina ord. Var enbart Bifs eget fel att han inte kom tillbakas, utan valde Lif.
Sv: Laget 10/11
Anders Berg: 250 spänn om året. Vad ska Bylund göra med alla pengarna?
Seriöst? Gå ur föreningen? För en spelares skull? Låssasbrynäsare!
Seriöst? Gå ur föreningen? För en spelares skull? Låssasbrynäsare!
MEN, sen visade det sig att idioten höll på Leksand! Å efter honom hamnade runt 10 gamla Brynäsare i Leksand, så...
Nu är jag dock medlem igen, sen x antal år tillbaka. Jag är dock inte ständig medlem - jag betalar varje år istället, på så vis får Brynäs IF in mer pengar.