www.brynas.se
Inlägg: 1239002
Svarskommentarer
Sv: Laget 10/11
brynäsjohan: Underbart.. Nu får vi se hur länge det dröjer innan han blir utlånad till Mora..
Sv: Laget 10/11
brynäsjohan: Kul att Sebastian får visa vad han går för i elitserien, från början av en säsong då.
Sv: Laget 10/11
brynäsjohan: "Sebastian Wännström (född 1991) kom till Brynäs från Valbo när han startade sin elitsatsning i Brynäs U16. Hans moderklubb är IK Huge."
Bomhus rular... :-)