Inlägg: 1239629
Sv: A proposito de nada
Bissett19: yes, träningsmatch i Hudiksvall :) Tur att man bor 100 meter från ishallen :)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
"Tydligen träningsmatch ikväll..."
Va? Hänger ni inte med? Den har ju varit inplanerad sedan länge. Men alla kan ju inte ha lika bra koll som jag. =)
Va? Hänger ni inte med? Den har ju varit inplanerad sedan länge. Men alla kan ju inte ha lika bra koll som jag. =)