Inlägg: 1239852
Sv: Laget 10/11
Skitstöveln: Det är i kommentarerna, ser jag nu, till ett inlägg gjort av Mr.Madhawk, i sin blogg. Så det kan inte stämma, eller det kan stämma, men förhoppningsvis inte.
Svarskommentarer
Sv: Laget 10/11
Anders Berg: Aldrig i livet att jag ser han i brynäs målet istället för Limpan eller Jocke !!!!!
Sv: Laget 10/11
Anders Berg: Mjo - men om det stämmer borde man redan hört det ifrån media.
Jag menar, en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt ^^
Jag menar, en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt ^^