Inlägg: 1241659
Sv: A proposito de nada
Varför ska man inte kunna gnälla på han för ? Han är ju grymt larvig när han håller på. bara för han HAR varit en grymt bra hockey spelare kan man inte göra som man vill på plan.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynässtockholm: Fast det är väl ingen som försvarar hans utspel på kuben ikväll? Det är väl snarare att det finns en viss förståelse över att han blir förbannad när han åker på en bentackling så nära slutet i en så viktig match utan konsekvens.
Och det är skillnad på försåelse och försvar.
Och det är skillnad på försåelse och försvar.