Inlägg: 1241685
Sv: A proposito de nada
spud: Precis det jag syftar på .Han lackar oftast inte ut så totalt utan anledning.. Även att han är tjurig över lag.. Men man väljer att se förbi det som verkligen hände när man kallar hans utspel för idioti.. Bra inlägg spud.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Det är ju faktiskt lite idiotiskt av foppa då det kostade han 10 min och chansen att hjälpa laget vända matchen, en gammal os,stanley cup och vm-hjälte borde kunna sansa sig när det handlar om så dyrbara poäng
Dacke hade gett domaren en sur blick, kommit in i nästa byte och legat bakom kvitteringsmålet ;)
Dacke hade gett domaren en sur blick, kommit in i nästa byte och legat bakom kvitteringsmålet ;)