Inlägg: 1241718
Sv: A proposito de nada
Davey_22: Orsaken till att Peter nått de framgångar han gjort är att han hatar att förlora/älskar att vinna. Om Dacke hade haft samma brinn hade han kanske varit i närheten av Peters framgångar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
spud: Dacke har haft/har en fin karriär, Sm-guld,Os-guld,vm-brons och en fin Nhl-karriär som väldigt uppskattad laglojal spelare
Säger inte att han är en bättre spelare totalt sett än Foppa, bara att han är bättre på att sansa sig o hålla sig kall
Ibland på gott, ibland på ont, dessutom verkar Modos tränare hålla med mig,,,,,Foppa måste sansa sig i detta läget, laget jagar slutspelsplats, det är inte omgång 14
Säger inte att han är en bättre spelare totalt sett än Foppa, bara att han är bättre på att sansa sig o hålla sig kall
Ibland på gott, ibland på ont, dessutom verkar Modos tränare hålla med mig,,,,,Foppa måste sansa sig i detta läget, laget jagar slutspelsplats, det är inte omgång 14