Inlägg: 1242012
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
ÄR DET BÄTTRE ATT INTE FÖRLORA ÄN VAD DET ÄR DÅLIGT ATT INTE VINNA?
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
arnio:
Att spela underhållande och att vinna går faktiskt att kombinera
(även om inte CZ tycks tro det)
Det är tom den bästa formen av ishockey
Att spela "tråkigt" blir mer acceptabelt först när det leder till att laget spelar semi/final
Att spela underhållande och att vinna går faktiskt att kombinera
(även om inte CZ tycks tro det)
Det är tom den bästa formen av ishockey
Att spela "tråkigt" blir mer acceptabelt först när det leder till att laget spelar semi/final