Inlägg: 1242106
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MarcusElving: Har sagt det förut. Brynäs har ingen framtid i högsta serien. Går inte att krama ur mer stålar ur regionen.
Men du - hur går det till när man bestämmer sej för att spela ett attraktivare spel? Är det bara att ta ett gäng spelare och börja lira snyggare? Varför har inte Rögle tänkt på det? Eller Oskarshamn?
Men du - hur går det till när man bestämmer sej för att spela ett attraktivare spel? Är det bara att ta ett gäng spelare och börja lira snyggare? Varför har inte Rögle tänkt på det? Eller Oskarshamn?
Ska vi förbli ett tråkgäng som åker ut i kvarten?