Inlägg: 1242144
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
sylf: Riktigt tråkigt om vi tappar Bäcklin! Men så är det ju, framgångsrika spelare och ledare uppmärksammas direkt av andra klubbar.
Sv: Nästa säsongs tränare
sylf: Finns det något som Brynäs gör som är positivt i dina ögon ???
Hade man knutit upp Bäcklin till A-laget då hade du väl gnällt på det, nu när han ev är på väg till en annan ES-klubb så gnäller du för det..
Hade man knutit upp Bäcklin till A-laget då hade du väl gnällt på det, nu när han ev är på väg till en annan ES-klubb så gnäller du för det..