Inlägg: 1242208
Sv: Nästa säsongs tränare
Huss: Längesen jag hade en sån här dålig känsla i magen. Vi kommer tappa Bäcklin, och det är helt sjukt.. Han är nivåer över CZ.. Men ändå förlänger vi med polacken..
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
maila alla till [email protected] och tala om hur mycket vi behöver Bäcklin..
Gör det nu, innan han signat för några andra
Gör det nu, innan han signat för några andra