Inlägg: 1242216
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Lindström: "Sen så går det bra att hylla här inne men inte komma med något annat för då j*vlar blir det liv och alla ska krama Nc Bif och skydda spelarna fast dom förtjänar att höra att dom vart dåliga"
Så klart man skall hylla laget! Varför håller du på Brynäs? För att pissa och kasta skit på lag & tränare?
Tro fan man skall få mothugg på onyanserade påhopp!
Så klart man skall hylla laget! Varför håller du på Brynäs? För att pissa och kasta skit på lag & tränare?
Tro fan man skall få mothugg på onyanserade påhopp!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Lindström: "Är man favorit hos tränaren kommer man undan med vad som helst i dag i Bif."
Jepp. Bara i Brynäs. Och bara just nu.
Gå på matchen!
Jepp. Bara i Brynäs. Och bara just nu.
Gå på matchen!
Bara att titta på gulle grisaran 16,24..
Kork hade ju en ifs annan vilsen norrbagge som gulle gris..
Sen att Andersén troligen lirat klart för i år är ju så man kan börja grina. Han har spelat skadad större delen av sessen men likt förbannat så förstärker man inte.
Så vem/vilka ska vi kunna rubba i ett slutspel när vi inte ens har en full backbesättning.
Sen så går det bra att hylla här inne men inte komma med något annat för då j*vlar blir det liv och alla ska krama Nc Bif och skydda spelarna fast dom förtjänar att höra att dom vart dåliga.
Torsk idag å det ser mörk ut...