Inlägg: 1242548
Sv: Nästa säsongs tränare
spud: Läggmatch lik förbannat, torska mot modo är illa nog men 8 -0 luktar Läggmatch lång väg. Grattis till niondeplatsen förresten.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
rafalski:
Även om Modo ligger mig kallt om hjärtat så kommer dom nog gå om Lule...och läggmatch??? ja..skulle önska det jag med...för egots skull...
Även om Modo ligger mig kallt om hjärtat så kommer dom nog gå om Lule...och läggmatch??? ja..skulle önska det jag med...för egots skull...