Inlägg: 1242690
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Gusten: "TJOOOHOOO! I KS har jag fem favoritlag!"
LIF, LIF,LIF, LIF och LIF?
LIF, LIF,LIF, LIF och LIF?
Sv: Nästa säsongs tränare
Gusten: Klart man är nöjd. Och faktum är att jag gärna slipper att bli förnedrad i en kvart:P Men klart vi ska till slutspel, hoppas CZ lärt sig NÅGOT
Sv: Nästa säsongs tränare
Gusten:
Vem fan införde 55 omgångar i ES?det var ju så bra innan med 50 omgångar,baaahhhh;)
Vem fan införde 55 omgångar i ES?det var ju så bra innan med 50 omgångar,baaahhhh;)
Fan vi slipper kvalserien! TJOOOHOOO! I KS har jag fem favoritlag!