Inlägg: 1242816
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Jajjen: Ta din brunästa vän å stick.
Vad får er att tro att ni står över alla andra här inne?
Bara för ni vill hylla Bif i alla lägen gör inte det era åsikter mera värda än några andras, men det kanske är svårt att fatta det när man har inte kan ha en egen åsikt utan kör på mantrat;BIF ÄR GUD BIF VET BÄST BIF ÄR ALLSMÄKTIGT
Så passar inte mina inlägg in i eran mall så synd för er.
Jajjen å JanT böcker; Brunare om näsan än Spets och 16+24 love 4ever.
Vad får er att tro att ni står över alla andra här inne?
Bara för ni vill hylla Bif i alla lägen gör inte det era åsikter mera värda än några andras, men det kanske är svårt att fatta det när man har inte kan ha en egen åsikt utan kör på mantrat;BIF ÄR GUD BIF VET BÄST BIF ÄR ALLSMÄKTIGT
Så passar inte mina inlägg in i eran mall så synd för er.
Jajjen å JanT böcker; Brunare om näsan än Spets och 16+24 love 4ever.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Jajjen: "JanT: Du har totalt missuppfattat gästbokens två största vinnarskallar, Lindström och Gurra88, upphovsmän till handboken i ledarskap: ”Att leda andra människor – håna och hata dina medarbetare till framgång” och uppföljaren ”Vinn din jävla idiot”."
Lol, veckans bästa. Tack för den.
Lol, veckans bästa. Tack för den.
Äh, låt TIK få tre poäng. Kul å jävlas med världsmästarna i övik.
JanT: Du har totalt missuppfattat gästbokens två största vinnarskallar, Lindström och Gurra88, upphovsmän till handboken i ledarskap: ”Att leda andra människor – håna och hata dina medarbetare till framgång” och uppföljaren ”Vinn din jävla idiot”.