Inlägg: 1242917
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
TIKbiff: Smart drag av Rudolf att släpa dit 5 influensasjuka för att psyka oss, hoppas dom gör en Modo och hånglar :)
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Gusten:
Tror inte vi får uppleva det, vi har inga norrmän i laget.
Vi har ju bara två finnar i laget med, Pärsinen och Challe.
Tror inte vi får uppleva det, vi har inga norrmän i laget.
Vi har ju bara två finnar i laget med, Pärsinen och Challe.