Inlägg: 1243069
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
AVGÅ: Man skulle haft minst två måls ledning innan detta... Så ineffektivt!
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Det är underligt. Vi är bäst i BP men när det är 5 mot 6 känns det som vi har nån hang up.
Orättvist men får väl ses som hjälp till bättre behövande.
Orättvist men får väl ses som hjälp till bättre behövande.