Timrå TV
Inlägg: 1243445
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
tjugo8: Personligen tyckte jag att Brynäs gjorde en bra match och gjorde det svårt för Timrå. Vi är nog desperatare efter poängen. En bra genomförd bortamatch med andra ord.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
tjugo8: Han kanske, helt rätt, är jättenöjd med spelet men inte med resultatet? Det är faktiskt fullt möjligt att vara både och.
vi vinner inte matcher och mitt lags coach är "jättenöjd"