Inlägg: 1243449
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Gusten:
Och på 70-talet spelade vi vackert! Ack det ljuva 70-talet!
"Krobbe" & L-G dansade som älvor i motståndarnas zon!
Det är nästan så man blir gråtmild när tankarna flyger iväg!
Stackars människor som tvingas uppleva CZ & Co. !!!
Och på 70-talet spelade vi vackert! Ack det ljuva 70-talet!
"Krobbe" & L-G dansade som älvor i motståndarnas zon!
Det är nästan så man blir gråtmild när tankarna flyger iväg!
Stackars människor som tvingas uppleva CZ & Co. !!!
Icing är vackert!