Inlägg: 1244803
Sv: Matchtråd Linköpings HC-Brynäs IF 11/3 Cloetta Center.
Jajjen: Ja vissa kan ju vara det i 20 matcher utan at folk får säga det....
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Linköpings HC-Brynäs IF 11/3 Cloetta Center.
Lindström: Nä, jag tycker det är rätt. Om nån underpresterar är det bara att sparka packet. Spelar ingen roll om det handlar om en match eller 10. Ös på bara! Det är sånt som gör världen bättre.