Inlägg: 1245036
Sv: Slutspel 2010
MarcusElving: Hur fan kan man åka och hälsa på en kompis när det är hockey? Tjejkompis?
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
sylf: Känns än mer bittert med skidsemester nästa vecka som gör att man missar första kvartsfinalen. Som lök på laxen tjänsteresa som gör att man missar även den andra....
Det är nästan som man hoppas att Brynäs inte gör processen alltför kort med sina motståndare.
Det är nästan som man hoppas att Brynäs inte gör processen alltför kort med sina motståndare.
Sv: Slutspel 2010
sylf: Hehe, jag är på besök hos en kompis 30 mil hemifrån i några dagar och hade ingen möjlighet att se matchen. Så vi tillsammans åkte och hälsade på en annan kompis istället. Tjejkompis var det faktiskt, riktigt trevligt! :D
Blev krångligt det där, hur som helst så var segern underbart härlig!
Blev krångligt det där, hur som helst så var segern underbart härlig!