Inlägg: 1245300
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Tips inför Lördagen:
LHC-HV 4-2
VF-DIF 1-3
Lule-TIK 2-3
Modo-RBK 7-1
BIF-SKAIK 2-2
FBK-SSK 4-3
Innebär slutspelstabell:
1.LHC
2.HV
3.DIF
4.FBK
5.SKAIK
6.BIF
7.Frölunda
8.Timrå
Tror då på följande Kvartar:
LHC-TIK
HV-BIF (tyvärr)
DIF-Frölunda
FBK-SKAIK
LHC-HV 4-2
VF-DIF 1-3
Lule-TIK 2-3
Modo-RBK 7-1
BIF-SKAIK 2-2
FBK-SSK 4-3
Innebär slutspelstabell:
1.LHC
2.HV
3.DIF
4.FBK
5.SKAIK
6.BIF
7.Frölunda
8.Timrå
Tror då på följande Kvartar:
LHC-TIK
HV-BIF (tyvärr)
DIF-Frölunda
FBK-SKAIK
Sv: Slutspel 2010
tjugo8: Känns skönt att slippa "HLR" på lördag.
Nä godnatt på er, imorgon är det en annan dag och mörkens tider sänker sig över Västernorrland ;-)
Heart-attack of hockey...?