Inlägg: 1245378
Sv: Slutspel 2010
Horace76c: Vi ska nog inte vara helt säkra på att vi väljs före Frölunda trots allt.
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
arnio:
Har tidigare varit stupsäker på att vi skulle bli valda så fort den möjligheten yppade sig för någon, men har faktiskt börjat vackla lite i den frågan..
Skulle vara ett gott betyg för laget om vi INTE blev valda på en gång
Har tidigare varit stupsäker på att vi skulle bli valda så fort den möjligheten yppade sig för någon, men har faktiskt börjat vackla lite i den frågan..
Skulle vara ett gott betyg för laget om vi INTE blev valda på en gång