Inlägg: 1245452
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Jag tycker det är lite lustigt att all media snackar om att inget lag kommer vilja möta Frölunda och jag håller med till stora delar..
Men 2 saker som ändå skulle kunna tala för att HV (om dom nu vinner) väljer Frölunda före t.ex Luleå skulle kunna vara resorna och att HV ändå bara torskat en match mot Frölunda denna säsong (om jag i all hast räknade rätt).
Men 2 saker som ändå skulle kunna tala för att HV (om dom nu vinner) väljer Frölunda före t.ex Luleå skulle kunna vara resorna och att HV ändå bara torskat en match mot Frölunda denna säsong (om jag i all hast räknade rätt).
Eller Jönköpng,eller Stockholm,eller Karlstad,eller Skellefteå....;)
Fan man blir tokig på detta.