Inlägg: 1245566
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
SH: Nu tycker jag att du är taskig mot djurgårdarna. Det är nog så enkelt att han är journalist. På en kvällstidning. Att sitta inne känns som ett bättre alternativ.
Sv: Slutspel 2010
SH: Han är väl en äcklig lexing?
Vafan, dålig partystämning här. Skål, Brynäsvänner! Finns ju massor att fira redan idag, måste ju erkänna att jag ler lite extra åt att modo missade slutspelet. Bara luleå håller tikarna på stången är jag nästintill helt nöjd med sluttabellen.