Inlägg: 1245741
Sv: Slutspel 2010
Clubsport: Jag har min plats i klacken kvar hela slutspelet. Brynäs ringde mig i förrgår och frågade, så skickar dom en faktura när slutspelet är klart :)
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
leovalkama:
Ok, då ser det ut att bli som jag ville...Djurgårn blir första lag som får möjlighet att välja Brynäs... får se om det blir så bara då..
Ok, då ser det ut att bli som jag ville...Djurgårn blir första lag som får möjlighet att välja Brynäs... får se om det blir så bara då..