Inlägg: 1246145
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Bissett19: Jag tror inte det. Jag tror dif väljer frölunda. DIF har tre vunna och en oavgjord mot dem. Medans de haft stora problem mot oss. LHC eller SAIK blir det för vår del. Ryggmärgen säger LHC
Alltså...
HV 71 - Timrå
DIF- Frölunda
Linköping - Brynäs
SAIK- FBK
Mitt tips
Semi
HV71-Brynäs
DIF-SAIK
final
HV 71 -SAIK
Sv: Slutspel 2010
Bissett19: Lutar nog åt det. DIF vet ju att det blir fulla hus och de har två hemmamatcher på raken om det går så långt.
Får lyfta på mössan för DIF, jag skrattade åt folk som tippade de högt upp i år.
Får lyfta på mössan för DIF, jag skrattade åt folk som tippade de högt upp i år.
Sv: Slutspel 2010
Bissett19:
Jupp, tror faktiskt det blir en no-brainer nu när valet är oss och frölunda...
Jupp, tror faktiskt det blir en no-brainer nu när valet är oss och frölunda...
Sluttabell:
Tror man får åka till Hovet på Lördag:)