Inlägg: 1246177
Sv: Slutspel 2010
Bissett19: Jag skrev att de fortfarande kan ta oss. Tror inte de väljer TIK. De vill ha fulla hus ;-)
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
65selander:
Det sportsliga avgör Patrik,står valet mellan Timrå och Brynäs väljer dom helt klart Timrå..
Men men,vi får se imorrn...
Det sportsliga avgör Patrik,står valet mellan Timrå och Brynäs väljer dom helt klart Timrå..
Men men,vi får se imorrn...